30 Temmuz 2016 Cumartesi

Saçlarda yeni Trend Saç Piercingi




Festival sezonunun başlamasıyla birlikte saç piercinglerini de görmeye başladık. Bir diğer adı da saç yüzükleri olan bu trend çok sevildi. Altın, gümüş ya da rose gold saç yüzükleriyle yapabileceğiniz çok fazla saç modeli alternatifi var.
Saç yüzüklerini saçlarınıza ister normal örgü , ister balık sırtı yaparak kullanabilirsiniz. 




Bohem saç modellerinden hoşlananların çok beğeneceği bu trend oldukça tutuldu. yarım topuza ekleyebileceğiniz bir örgüyle saç yüzüklerini kullanarak saçlarınızı süsleyebilir isterseniz de iki yandan burgular yaparak saç yüzüklerini saçlarınıza ekleyebilirsiniz.


Saç yüzüklerini hiç bir yerde bulamıyorum diyenler için bir alternatif olarak teki kaybolmuş küçük küpelerinizi kullanabilir ya da eklem yüzüklerini saç yüzüğü olarak da değerlendirebilirsiniz.



Saçlara hem bohem hem de romantik bir hava katan saç yüzükleri 90'lı yıllarda kullanmaya alışık olduğumuz saç boncuklarının yerini çoktan aldı bile.


  4 yorum:

  1. bunlardan arıyordum ben de..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ediyordum. Çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim 😍😍 bloğunuzu takipe aldım bende beklerim <33

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe

Email ile Takip Et

İzleyiciler